Üdvözlés

Szia!
Rileey vagyok, örülök, hogy idetaláltál, annak még jobban, ha máskor is visszanézel. Mostanában főként könyvekről szedem össze a gondolataimat, de ha olyan kedvem van, filmekről és sorozatokról is megejtek egy-egy posztot. Sokat olvasok angolul, így ne lepődj meg, ha nem túl ismert könyvekkel találkozol errefelé. A célom, hogy felkeltsem ezekre a figyelmet, hátha egyszer kis hazánkban is a könyvesboltok polcaira kerülhetnek. Kellemes böngészést kívánok! :)

Ha szeretnél kapcsolatba lépni velem, a nagyító ikon alatt lapuló űrlap segítségével megteheted, vagy használhatod közvetlenül az e-mail címemet: rileey.smith[kukac]gmail.com

Népszerű bejegyzések

Címkék

1 pontos 2 pontos 3 pontos 4 pontos 5 pontos ABC ABC Family adaptáció After the End Agave agorafóbia akció alakváltók alternatív történelem angol angyalok animációs anime Anna és a francia csók apokaliptikus Arrow barátság blog book tag borító borítómustra boszorkányok Cartaphilus CBS chick-lit Ciceró Courtney Summers crossover családon belüli erőszak Dan Wells Daredevil démonok depresszió design díj disztópia dráma Dream válogatás Éles helyzet erotikus fanborítóm fantasy felnőtt film Forma-1 FOX földönkívüliek Főnix Könyvműhely Francesca Zappia francia Fumax GABO Gayle Forman Hard Selection Harper Teen Hex Hall high fantasy horror humor időutazás írás istenek Jane The Virgin Jennifer Niven John Cleaver karácsony katasztrófa képregény klasszikus komédia Kossuth Könyvmolyképző krimi leltár lovak Lucifer Maggie Stiefvater mágia mágikus realizmus magyar szerző Matthew Quick Maxim megjelenések mentális betegség misztikus Netflix new adult novella nyár öngyilkosság pánikbeteség paranormális pilot posztapokaliptikus pszichológia pszichothriller Rainbow Rowell Razorland realista Red Queen Richelle Mead romantikus sci-fi Scolar Silber skizofrénia sorozat steampunk Supernatural Syfy szerelmi háromszög szörnyek tanár-diák természetfeletti The 100 The Chemical Garden The CW The Dust Lands The Flash The Selection thriller toplista történelmi tündérek Twister Media Ulpius urban fantasy vámpírok vérfarkasok Victoria Schwab vígjáték vírus Vörös Pöttyös Wither young adult zombik

Most olvasom

Blogok

Üzemeltető: Blogger.

Küldj üzenetet!

Név

E-mail *

Üzenet *

2015. október 5.

Ha ősz, akkor sorozatok

Ősz van. Tisztára lehangoló.

A héten viszont megkezdődik a sorozatos szezon. Oké, valójában tart már egy ideje, de engem elsősorban a The CW kínálata érint, ők meg ugye októberben premiereznek. Ami szerintem jó döntés volt néhány éve, legalább nincsenek olyan sűrű szünetek évad közben.

Általában a sorozatok jelentik az őszöm fénypontját (más örülnivaló nincs benne), idén viszont nem vagyok túlzottan lelkes. Mostanában nem nagyon nézegetek sorozatokat. Tavasz végén-nyár elején még darálgattam, de már hetek óta nincs kedvem. Nyári sorozatokba belenéztem ugyan, de a Zoo és a The Whispers is repült pár rész után. Egyedül a Scream maradt állandó, az elején még tetszett is, de most már bánom, hogy végigkövettem, főleg, hogy meg se lepett a gyilkos kiléte. Illetve még a Chasing Life-ot néztem hétről hétre, de miután kiírták a két legjobb karaktert, veszített a fényéből. Attól még szívesen elnézegettem volna, de sajnos – ahogy várható volt – megkapta a kaszát.

A tavalyi kaszálások (csatorna illetve saját) után eléggé megcsappant a heti sorozataim száma, de ezúttal nem bánom, ez is épp elég lesz.


Supernatural: Ez nyilván alap. Nyáron újranéztem a 6-7. évadot, és a 8. is tervben volt, de akkor jött a nincs kedvem időszakom, úgyhogy csak a szezonkezdetig jutottam. Igazából rájöttem, hogy ez a 6-7. évad sem volt semmivel sem rosszabb, mint mondjuk az előző, sőt, éppenséggel érdekesebb/izgalmasabb heti ügyeket rántottak össze. Azért bizakodom, mert a 10. évados finálé jó volt, és az új főellenség talán hoz némi vérfrissítést. Mondjuk remélem nem a posztert veszik alapul (jó, nyilván nem, de rossz ómen), mert az valami förtelem. A tavalyi sem volt nagy szám, de ez… új fotósorozatra is telhetne már. Bezzeg a 9. évados!



The Flash: Ez az egyik kedvencemmé nőtte ki magát az elmúlt évben, és a fináléra aztán minden tartalékot összeszedtek az írók, és ránk zúdítottak. Lehet, hogy újra is kéne nézni? Nem is rossz ötlet. Azt még nem tudom mi sül majd ki a párhuzamos univerzumokból, és remélem, nem jut az Arrow sorsára, amit ugye kaszáltam.


Jane The Virgin: A tavalyi fő kedvencem, a heti 40 perc jókedvadagom, maradjon mindig ilyen.

Amit még elvileg nézni fogok, az a Z Nation. Már lement pár része, de semmi kedvem nem volt hozzá, szóval talán majd egyszer valamikor, mikor nagyon nem tudok mit kezdeni magammal.

Az országos újoncok közül nem nagyon izgultam rá egyikre sem, egyedül a Supergirl került be a pre-pilot alapján a valszegnézős kategóriába. Egy-kettő akad, amibe talán belenézek egyszer. A Blood & Oil már megvolt Scott Michael Foster miatt, de azt hiszem, felejtős, főleg, hogy negatív karaktert alakít, és ebben a szerepben nem tetszik, a sorozat meg nem elég jó.
Amik érdekelnek:
Limitless: A filmet végül is szerettem, ez egy elég jó érv mellette.
Heroes Reborn: Az a baj ezzel, hogy még emlékszem a 3. évadra, ami szörnyű volt. És valahogy az új karakterek sem szimpatikusak. Meg olvastam kritikákat. De azért érdekel, mert hát szuperképességek, na.
Blindspot: Ez egy elég nagy talán, szóval lehet, sose kerül rá sor.
Ezeken kívül még a Minority Report és a Scream Queens érdekelt. A Minority Report filmet nagyon szeretem, de a sorozatról még egy jó szót nem hallottam, meg amúgy is szimpla nyomozós, úgyhogy inkább passzolom. A Scream Queens ígéretesnek hangzott, horror is meg gyilkolászós is, minden benne lenne, amit a Screamből hiányoltam, de ahogy olvasgattam róla, mégsem horror, és a valós műfaja nem az én világom.

Midseasonben tér vissza a The 100 és a Person of Interest. És lesz még egy-két ínyencség, ami (talán) érint:
DC’s Legends of Tomorrow: kezdek megcsömörleni a szuperhősöktől, úgyhogy csak belekukkantok, aztán meglátjuk.
Containment: járvány, karanténba zárt város! Ahwww, azok a csodás felcsigázó kulcsszavak. Aztán a feketelevest hozó kulcsszó: Julie Plec. Belenézek, aztán majd kiderül, mikor jönnek a szerelmi tetraédeerek.
The X-files: mert ufós-összeesküvéses, és 100 éve szerettem. Ma már mondjuk csak gyermeki nosztalgia szerintem, de ez éppen elég.

Ti miket fogtok nézni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése