Üdvözlés

Szia!
Rileey vagyok, örülök, hogy idetaláltál, annak még jobban, ha máskor is visszanézel. Mostanában főként könyvekről szedem össze a gondolataimat, de ha olyan kedvem van, filmekről és sorozatokról is megejtek egy-egy posztot. Sokat olvasok angolul, így ne lepődj meg, ha nem túl ismert könyvekkel találkozol errefelé. A célom, hogy felkeltsem ezekre a figyelmet, hátha egyszer kis hazánkban is a könyvesboltok polcaira kerülhetnek. Kellemes böngészést kívánok! :)

Ha szeretnél kapcsolatba lépni velem, a nagyító ikon alatt lapuló űrlap segítségével megteheted, vagy használhatod közvetlenül az e-mail címemet: rileey.smith[kukac]gmail.com

Népszerű bejegyzések

Címkék

1 pontos 2 pontos 3 pontos 4 pontos 5 pontos ABC ABC Family adaptáció After the End Agave agorafóbia akció alakváltók alternatív történelem angol angyalok animációs anime Anna és a francia csók apokaliptikus Arrow barátság blog book tag borító borítómustra boszorkányok Cartaphilus CBS chick-lit Ciceró Courtney Summers crossover családon belüli erőszak Dan Wells Daredevil démonok depresszió design díj disztópia dráma Dream válogatás Éles helyzet erotikus fanborítóm fantasy felnőtt film Forma-1 FOX földönkívüliek Főnix Könyvműhely Francesca Zappia francia Fumax GABO Gayle Forman Hard Selection Harper Teen Hex Hall high fantasy horror humor időutazás írás istenek Jane The Virgin Jennifer Niven John Cleaver karácsony katasztrófa képregény klasszikus komédia Kossuth Könyvmolyképző krimi leltár lovak Lucifer Maggie Stiefvater mágia mágikus realizmus magyar szerző Matthew Quick Maxim megjelenések mentális betegség misztikus Netflix new adult novella nyár öngyilkosság pánikbeteség paranormális pilot posztapokaliptikus pszichológia pszichothriller Rainbow Rowell Razorland realista Red Queen Richelle Mead romantikus sci-fi Scolar Silber skizofrénia sorozat steampunk Supernatural Syfy szerelmi háromszög szörnyek tanár-diák természetfeletti The 100 The Chemical Garden The CW The Dust Lands The Flash The Selection thriller toplista történelmi tündérek Twister Media Ulpius urban fantasy vámpírok vérfarkasok Victoria Schwab vígjáték vírus Vörös Pöttyös Wither young adult zombik

Most olvasom

Blogok

Üzemeltető: Blogger.

Küldj üzenetet!

Név

E-mail *

Üzenet *

2016. november 24.

Új külső

               6 comments   
Végre-valahára új külsőt kapott a blog. A háttérben ez már egy hónapok óta tartó folyamat volt, mert persze soha semmit nem sikerül olyanra csinálnom, amilyenre akarom.

Az előzőt dizájnt tetszetősnek találtam, egyúttal már régóta utáltam, hiszen több mint egy éve fenn volt, és én nem szeretem ugyanazt sokáig nézni, ezért sem lesz tetkóm soha. Eredetileg blogszülinapra szerettem volna az új köntöst, ami khm, augusztusban volt, és akkoriban megemlítésre sem került. Készült is valami, de annyira elégedetlen voltam az összképpel, hogy hetekig felé sem néztem, amikor meg igen, akkor sem találtam szebbnek. Végül jött a döntés, hogy akkor belevágok egy újba, kezdődhetett az egész macera elölről... (tényleg nem értem, régen hogy volt türelmem 1,5-2 havonta dizájnt cserélni, amikor weboldalak szerkesztésével foglalkoztam - ez egy horror!) Így született meg ez a kis minimalista tipográfiás valami.

Azért megmutatom a képmanipulációt, amit használtam volna. Így önmagában büszke vagyok rá, de a blogra egyszerűen nem illett. Ha valakit érdekelnek a technikai részletek, elárulom, hogy a grafikához összesen 8 különböző képet használtam fel. (Az, hogy hány órán át szuttyogtam vele, míg elkészült, szakmai titok. Nem 5 perc volt.)


Remélem, elnyeri a tetszéseteket, mert most ez lesz egy darabig. Apróbb finomítások még elkélnek, amint lesz hozzájuk türelmem, neki is látok.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez csodaszép lett! :O

    Próbáltam magam is valami egyedit tervezni, de sajna 10 éve html kódoztam utoljára, és manapság már a letöltött sablon befészkelése sem megy :D De ez tényleg nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Bennem szerencsére megmaradt, amit 5 éves pályafutásom alatt felszedtem, és átlátom a kódolást (bár akkor 1000 sorból megoldottam, most meg min. 5000-ben kell kutakodni, bakker). Ha lenne hozzá türelmem, megtanulnék saját sablont építeni, de sajna ifjonti lelkesedésem már a múlté.

      Törlés