Üdvözlés

Szia!
Rileey vagyok, örülök, hogy idetaláltál, annak még jobban, ha máskor is visszanézel. Mostanában főként könyvekről szedem össze a gondolataimat, de ha olyan kedvem van, filmekről és sorozatokról is megejtek egy-egy posztot. Sokat olvasok angolul, így ne lepődj meg, ha nem túl ismert könyvekkel találkozol errefelé. A célom, hogy felkeltsem ezekre a figyelmet, hátha egyszer kis hazánkban is a könyvesboltok polcaira kerülhetnek. Kellemes böngészést kívánok! :)

Ha szeretnél kapcsolatba lépni velem, a nagyító ikon alatt lapuló űrlap segítségével megteheted, vagy használhatod közvetlenül az e-mail címemet: rileey.smith[kukac]gmail.com

Népszerű bejegyzések

Címkék

1 pontos 2 pontos 3 pontos 4 pontos 5 pontos ABC ABC Family adaptáció After the End Agave agorafóbia akció alakváltók alternatív történelem angol angyalok animációs anime Anna és a francia csók apokaliptikus Arrow barátság blog book tag borító borítómustra boszorkányok Cartaphilus CBS chick-lit Ciceró Courtney Summers crossover családon belüli erőszak Dan Wells Daredevil démonok depresszió design díj disztópia dráma Dream válogatás Éles helyzet erotikus fanborítóm fantasy felnőtt film Forma-1 FOX földönkívüliek Főnix Könyvműhely Francesca Zappia francia Fumax GABO Gayle Forman Hard Selection Harper Teen Hex Hall high fantasy horror humor időutazás írás istenek Jane The Virgin Jennifer Niven John Cleaver karácsony katasztrófa képregény klasszikus komédia Kossuth Könyvmolyképző krimi leltár lovak Lucifer Maggie Stiefvater mágia mágikus realizmus magyar szerző Matthew Quick Maxim megjelenések mentális betegség misztikus Netflix new adult novella nyár öngyilkosság pánikbeteség paranormális pilot posztapokaliptikus pszichológia pszichothriller Rainbow Rowell Razorland realista Red Queen Richelle Mead romantikus sci-fi Scolar Silber skizofrénia sorozat steampunk Supernatural Syfy szerelmi háromszög szörnyek tanár-diák természetfeletti The 100 The Chemical Garden The CW The Dust Lands The Flash The Selection thriller toplista történelmi tündérek Twister Media Ulpius urban fantasy vámpírok vérfarkasok Victoria Schwab vígjáték vírus Vörös Pöttyös Wither young adult zombik

Most olvasom

Blogok

Üzemeltető: Blogger.

Küldj üzenetet!

Név

E-mail *

Üzenet *

2017. január 3.

2017. januári megjelenések

               4 comments   
Mi mással is nyithatnánk az új évet, mint könyvekkel?

Robin Roe: A List of Cages
Megjelenés: január 10.
Kiadó: Katherine Disney-Hyperion
Adam Blake a legjobb fakultációt veszi fel a végzős évében, az iskolapszichológus segédje lesz, és biztos a sikerben. Persze sokat kell ücsörögni, ami nem egyszerű egy hiperaktivitás-zavarral küzdő srcának, de nem panaszkodhat, az órát azzal töltheti, hogy üzeneteket küld a barátinak. Aztán a pszichológus megkéri, hogy nézzen utána a zűrös gólyának, aki mindig lerázza, és Adam rájön, hogy a fiú Julian, a fogadott fivére, akit öt éve nem látott.

Adam el van ragadtatva attól, hogy ismét összefutottak. Először Julian annak a fiúnak tűnik, akit régen ismert. Még mindig melegszívű. Még mindig történeteket írogat és szereti a kisgyerekeknek szóló képeskönyveket. De ahogy minél több időt töltenek együtt, Adam rájön, hogy Julian titkokat rejteget: arról, hogy hol rejtőzik napközben. és valójában mi folyik a házában. Adam elhatározza, hogy segít neki, de a beavatkozása mindkét fiú életébe kerülhet.

A két fiú kapcsolata érdekesnek tűnik, remélem nem LMBT sztori lesz (nem láttam annak címkézve), jó lenne egy fiúbarátságról olvasni.

Veronica Roth: Árnyak és Jelek
Megjelenés:  január 17.
Kiadó: Ciceró
Egy rejtélyes áram által átjárt galaxisban mindenki különleges adománnyal születik.
CYRA a shotet nép fölött uralkodó kegyetlen zsarnok húga, akit áramadománya fájdalommal és hatalommal ruház fel. A bátyja a képességeit kihasználva az ellenségei kínzására kényszeríti a lányt, ám Cyra nem csupán fegyver a testvére kezében: szívós, fürge és eszesebb, mint ahogy azt a zsarnok sejtené.
AKOS egy földműves és egy orákulum nagylelkű fia Thuvhe fagyott bolygójáról, akinek hűsége a családja iránt nem ismer határokat, és akit különleges áramadománya védelmez. Miután Akost és fivérét ellenséges shotet katonák ejtik foglyul, kétségbeesetten küzd azért, hogy a testvérét kimenekítse – kerüljön bármibe.
Akos Cyra világába kerül, és az országaik és családjaik közti viszály leküzdhetetlennek tűnik. Vajon segítenek-e egymásnak túlélni, vagy elpusztítják egymást?
Az Árnyak és jelek Veronica Roth lenyűgöző története a barátság – és szerelem – erejéről egy váratlan adományokkal teli galaxisban.

Kíváncsi vagyok, Veronica Roth mire képes  A beavatott-trilógia után, amit egy kellemes, lájtos disztópiának tartok. (Olyan gyönyörű ez a borító!)

Karen Marie Moning: Feversong (Fever #9)
Megjelenés: január 17.
Kiadó: Delacorte Press
Fülszöveg nincs, mert nagyon, de nagyon le vagyok maradva ezzel a sorozattal. És még újra akarom olvasni az első ötöt is… Úristen, az 9 könyv. Egyáltalán jó ez még? Vagy már nem érdemes piszkálni? Egyáltalán hány kötet lesz még? Amúgy de szép már ez a borító, szerintem ez a legszebb, ami valaha napvilágot látott ehhez a sorozathoz.

Stephanie Garber: Caraval (Caraval #1)
Megjelenés: január 31.
Kiadó: Flatiron Books
Scarlett sosem hagyta el az apró szigetet, ahol ő és szeretett húga, Tella, kegyetlen apjukkal élnek. Most Scarlett apja elrendezett számára egy házasságot, és Scarlett úgy véli, hogy vége az álmának, hogy láthassa Caravalt, a távoli, évente egyszer megrendezésre kerülő előadást, ahol a nézősereg a show része.

De idén végre megérkezik Scarlett meghívója, amiről régóta álmodozott. Egy titokzatos matróz segítségével Tella elzavarja Scarlettet a showra. Csakhogy amint megérkeznek, Tellát elrabolja a Caraval szervezője, Legend. Kiderül, hogy az idei Caraval Tella köré összpontosul, és aki elsőnek találja meg a lányt, az nyer.

Scarlett megtudja, hogy a Caraval során történtek egy alaposan megtervezett előadás. De így is a szerelmi játszma, szívszakadás és mágia hálójába kerül a többi játékossal. És nem számít, hogy a Caraval valódi vagy sem, a lánynak meg kell találnia Tellát, mielőtt az ötnapos játéknak vége, különben a következmények veszélyes dominó-effektje működésbe lép, és a húga örökre eltűnik.

Érdekesnek hangzik ez a Caraval, a játék, más mentségem nincs.

4 megjegyzés:

  1. A Caraval engem is érdekel egy ideje. Kíváncsi vagyok, Veronica Roth új könyve milyen lesz (a Beavatottat csak filmen láttam), az elsőről még nem hallottam, de érdekesnek tűnik.
    Moninggal én is nagyon le vagyok maradva, még a negyediket sem fejeztem be, amit tavaly januárban kezdtem el, hiába haladtam vele viszonylag gyorsan olvasás közben, nem éreztem semmit. Talán túl sok idő telt el az előző részek olvasása óta, ráadásul a folytatásairól úgy hallottam, nem olyan jók. "Vagy már nem érdemes piszkálni?" Ez nagyon jó :D Hm, a fülszövegben 'conclusion'-nek írják, de Gr-en ott a 10. rész is, szóval nem vagyok biztos benne (meg mintha máshol is azt írták volna, hogy 5 részes lesz összesen a Fever world is), de így kíváncsi vagyok, mennyi sztori marad a végére.

    VálaszTörlés
  2. És filmben hogy tetszett? Az még egészen könyvhű volt. Mondjuk lehet már annyira nekem sem jönne be, mint anno.
    Igen, én is azt hallottam, hogy nem annyira jók, plusz ugye volt a zavar az erőben, hogy Daniről akart írni, és nyomásra visszatért Macékhez. Mondjuk anno azért sem nagyon akaródzott elkezdeni a sorozatot, mert Danit utálom, meg nem jó szünetekkel olvasni. De a legutóbbi infóim szerint, amik már jó régiek, azóta nem olvastam utána, valami 4 kötetről volt szó. Az a kérdés, mennyire izzadtságszagú, őszintén szóval nem szeretem az ilyen hosszú sorozatokat. Az 5-6 kötet a max. nekem.

    VálaszTörlés
  3. Egynek elment, de nem volt akkora durranás. Azon viszont nagyon kiakadtam, milyen könnyelműen leugrálnak a vonatokról (oké, tudom, film, de akkor is), ilyet bent hagyni... Meg mondjuk amikor le akarták lövetni a szüleit is vele, ez miért pont bátorságpróba? Ezer más módja is van a bátorság kimutatásának, pl az a tetőről leugrós sokkal jobb.
    Igen, emlékszem rá. Én megértem, hogy már másról akart írni, és ha meg is látszott rajta, hát maguknak köszönhetik az olvasók, hiszen ők akartak Macet megint, miközben már az írónő sem akarta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ugrálnak le így a vonatokról, mert a könyvben is így van. Én már ott is fogtam a fejem miatta.

      Törlés